Pavasara sniegā notikušas orientēšanās sacensības “Rīgas rogainings”

image

Sestdien Pārdaugavā aizvadītas komandu orientēšanās sacensības “Rīgas rogainings”, kur, pavasara sniegam gan spītējot, gan lutinot, pilsētā un mežā izvietotos kontrolpunktus devās meklēt vairāk kā 1000 dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas un Norvēģijas.


Sešu stundu distancē uzvaru izcīnīja latviešu komanda “Īsāk sakot, būs grūti!” ar rīdzinieku Andri Ronimoisu un Zigmundu Bīberu no Ulbrokas. 

Starts sacensībām tika dots pie tirdzniecības centra “Damme”, kur tieši plkst. 12:00 distancē devās vairāk kā 400 komandas 2 līdz 5 dalībnieku sastāvā, izvēloties vienu no kontrollaikiem – 2 stundas, 4 stundas vai 6 stundas. Liels skaits uzņēmumu komandu rogainingu izmantoja kā komandas saliedēšanas spēli, bet bezmaksas iespēju doties sacensību distancē kopā ar meža instruktoriem – Lāci, Zaķi un Vāveri – izmantoja vairāk kā 60 bērni ar vecākiem, iegūstot zināšanas par rogainingu. 

Divu stundu distancē nepārspēta palika vīriešu komanda “Isostar Energy Shot”, kas tuvākos sekotājus apsteidza par 17 punktiem, bet četru stundu distancē starp vīriešu komandām uzvaru izcīnīja komanda “komandas nosaukums” ar Agri Stūri un Ati Rešķi sastāvā, jaukto komandu konkurencē uzvarēja komanda “42km.lv”, bet starp sievietēm labākās bija “Kārklu muiža”. Finišā katru dalībnieku sagaidīja siltas pusdienas, bet pēc apbalvošanas dalībnieki piedalījās balvu izlozē no atbalstītāja GARMIN. 

Garākajā – sešu stundu – distancē laurus plūca vīriešu komanda “Īsāk sakot, būs grūti!”, jaukto komandu konkurencē visvairāk punktu ieguva veterānu komanda “Isostar Long Distance Energy”, kuras sastāvā startēja Irita Puķīte un pasaules čempions taku orientēšanās sportā Guntars Mankus, bet starp sieviešu komandām triumfēja “VSK Noskrien meitenes”. 

Nākamās Rīgas rogaininga sacensības norisināsies rudenī – 21.novembrī. Rīgas rogainings ir orientēšanās sporta komandu sacensības, kur komandas no 2-5 cilvēkiem noteiktā laika periodā brīvi izvēlētā secībā apmeklē pilsētā un mežā izvietotus kontrolpunktus, kuriem piešķirtas noteiktas vērtības, cenšoties savākt pēc iespējas vairāk punktu. Vienlaikus Rīgas rogainings bija pirmais Latvijas Rogaininga kausa izcīņas posms. 


Sacensības piedāvā Rīgas dome un Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Organizē – xRace sadarbībā ar Latvijas Orientēšanās federāciju un “O!Latvija”. Atbalsta – Isostar, TC Motors, Garmin, Rimi, Sony Action Cam, Asics, MySport, Vichy, t/c Damme, Čili Pica, 1188, ISIC, VSK Noskrien, Teltispasakumiem.lv. 

  • Mjā, bet par savām kļūdām xrace joprojām klusē! Varbūt Jums šķiet, ka viss bija kārtībā "lielākajās rogaininga sacensībās Latvijā"?

  • nebija kartiba, atseviskos punktos nebija kur atzimeties, kartes ari bija tadas ar dievu uz pusem, (labs piemers bija tilts pa celam uz Bolderaju, kur vienkarsi nebija)

  • Mums 4h distancē gan šķita viss ļoti normāli - kartes nejuka ārā, mazas rindas un ļoti ātri redzami rezultāti.

    Nu labi, viens punkts bija nedaudz nobīdījies kartē, bet nekas traģisks.

  • Pasākums gana labs, tomēr dažas lietas radīja pārdomas, es šeit nediskutēšu par neesošiem un apsolūti nepareizi ieliktiem punktiem, kā arī par speciālām atzīmēm kartē, kuras veiktas bez pārbaudes dabā, bet par maza auguma dalībnieku diskrimināciju - daudzās vietās kontrolpunktu atzīmēšanās ierīce bez palīglīdzekļiem vienkārši nebija aizsniedzama.

  • Tad jūs nemēģinājāt tikt uz Bolderāju pa tiltu un arī līdz 60.KP (kurš bija ielikts ārpus KP apsīša) netikāt.

  • Vis dīvainākais man tomēr šķiet, ka organizātori klusē par savām kļūdām!!! Vai viņiem šķiet, ka tas ir pieņemami?
    P.S. Pasākums tiešām būtu bijis varen labs, ja vien nebūtu darvas piles medus podā!

  • Paldies organizatoriem par pasākumu! Manā ieplānotajā distancē bija viens iztrūkstošs punkts un viens punkts ielikts apmēram 100 m no atzīmes kartē, tā kā bijām aizmirsuši paņemt līdzi mobilo telefonu paldies tai komandai, kas nosūtīja SMS par mums kā arī neprecīzo punktu mums "izcēla" cita komanda. Kopā uz šo zaudējām ap 5 minūtēm, bet tā kā par uzvaru necīnījāmies nekādas problēmas tas neradīja.

  • Parasti neesu no tiem, kas izsaka savus aizradijumus. Tomer soreiz jaatzist, ka tik rupjas kludas ka bija soreiz apsaluti nav pielaujamas tada auksta limena pasakuma. Bet kopuma patika.

  • pirmajā kontrolpunktā tā arī nenostrādāja ID pēc 10x likšanas caurumā:) rezultātā zaudēti punkti.. Spilvē kartē iezīmētasi tiltinš bija sagruvis.. rezultātā kādi 3 km nācās papildus skriet apkārt

  • Katram caurumam ir sava pieeja!

  • Pēc diezgan pamatīgām pārdomām tomēr nolēmu izteikt arī savu viedokli. Pasākumam it kā bija divas puses. Par PR un šova pusi iebildumu nav. Sacensību centrā varenas teltis, skaisti zīmolu uzraksti, skaisti dalībnieku numuri un jaukas piemiņas nozīmītes, skaista karte ar vēl skaistāku SUBARU otrajā pusē. Bet par paša rogaininga daļu iebildumi ir. Es ar savu komandu arī nepretendēju uz pirmajām vietām, tomēr ir nepatīkami, ja distancē šausti sevi par kļūdām, bet izrādās, ka kļūdījies ir kāds cits. Cik saprotu no šādām lietām, tad KP ir jāatrodas aplīša centrā nevis kaut kur aplītī vai tuvu tam. Pats pieredzēju vienu tādu variantu, no citiem dzirdēju vēl pretenzijas. Novēroju nekonsekvences kartē. Daži ceļi ir, daži nav; vienā vietā ir iezīmēts sīks grāvītis, bet citā vietā gar ceļa malu pamatīgs grāvis nav kartē manāms. Pēc apzīmējuma spriežot, aiz "Dammes"un "Kuršiem" uz dzelzceļa pusi žogā vajadzēja būt vietai, kur var tikt cauri. Diemžēl vārti bija ciet. Daži dalībnieki esot rāpušies žogam pāri. To vēl varēja darīt distances sākumā. Bet ja skrēji no tās puses uz finišu un dārga ir katra minūte, tad !!!??? Par laimi manai komandai pietika laika, lai apietu riņķī un uz finišu dotos no Jūrmalas gatves puses. Domāju, ka tāda mēroga sacensībās vajadzēja arī padomāt par tūlītēju splitu izsniegšanu finiša zonā. Vai tas ir tik sarežģīti? Uz jautājumu, vai splitu nebūs, meitene, identu savācēja, neizpratnē grozīja galvu un jautāja:"Kas tas tāds?" Ceru, ka organizatori visas manas un citu dalībnieku iebildes un piebildes nākotnē ņems vērā, lai darvas karotes (burciņas, spainīši) nesabojātu lielo medus mucu.

  • Pirmkārt jau paldies par sacensībām, gaidīju ļoti, jo līdz ar šo rogainingu ir sākusies 2015. gada sezona un var treniņos ieguldīto likt lietā.

    Kas attiecās uz sliktajām lietām, tad šķiet tieši 60KP bija vislielākā kļūda. Mums šeit paveicās, jo tuvojoties KP viena no komandām pateica, kur aptuveni meklēt, bet citiem tik veiksmīgi negāja. Bija vēl daži KP, kas nebija īpaši precīzi, bet 60KP bija vistrakākais, jo arī apvidus tur bija sarežģīts.

    Man lielākās problēmas bija ar identu un staciju savienošanu, lai dabūtu pīkstienu. bija KP, kur nostāvēju kādas 15-20sekundes līdz izdevās dabūt kādu skaņu no stacijas, dažos KP stacijām bija grūti piekļūt, pieņemu, ka 56KP dažiem prasījās pēc kāpnēm. Nelāgas atsauksmes dzirdēju arī par tiltu starp 69 un 50KP, arī šeit mums paveicās, jo izlēmām šo stūri ignorēt dēļ tālajiem pārskrējieniem.

    Īpaši patika Spilves pļavas, tas bija ar odziņu, labā atmiņā paliks arī Lielupes krasts, tur bija pa smuko. Kopumā gan man vispār negatīvu emocīju nav palicis, bet kārtībai jābūt un noteikti būtu nikns, ja manu rezultātu ietekmētu rupjas orgu kļūdas.

    Ja kādam interesē mūsu karte ar maršrutu:
    http://sukonovs.com/kartes/show_map.php?user=droppy84&map=251

  • Tas, ka karte nav precīza ar visām pēdējām izmaiņām dabā ir ok, galvenais lai KP būtu vietā. Vai paraugkarte būs apskatāma? Vakar šķiet bija sliktas izšķirtspējas paraugkarte apskatāma, šodien vairs neatrodu :(

  • Liels paldies organizatoriem, man pasākums ļoti patika. Arī neskatoties uz to, ka sākumā aiskrienot uz otro un trešo pēc kārtas KP (abi Ķīpsalā) secinājām, ka tie nebija vietā (un nesākām meklēt vai gadījumā nav ielikts citur, gan aplītī, gan ārpus aplīša), bet, tā kā plānojot izlasījām par to, kas jādara šādos gadījumos, bijām paņēmuši telefonu un attiecīgi arī rīkojāmies. Par citiem KP, par kurus te citi min, gan neko nemācēšu teikt, jo līdz tiem netikām, bet acīmredzot kādas problēmas bija un jācer, ka organizatori sapratīs kāpēc tās radās un nepieļaus to atkārtošanos.
    Varu vēl piebilst, ka neesmu pārliecināts, ka esmu piedalījies rogainingā, kur man kartē ir bijuši visi ceļi un grāvji.

  • Man šīs bija pirmās sacensības, vienīgā vilšanās, ka nodegušais tilts bija tik nodedzis, ka nebija šķērsojams. Par visu pārējo bija OK, nekādu rindu, viss raiti notika.

  • Nav tik traki... tas ka kartē nav iezīmēti visas takas, ceļi un grāvja lielumi ir normāli... Un par to "Spilves tiltu" (starp 69 un 50 punktu), ko daudzi piemin, tur tak bija atzīmēta izsaukuma zīme!! Tātad tur jābūt uzmanīgam un/vai tiltam ir problēmas.
    Man pat vairāk patīk, ja ir šādas odziņas (daļēji sabrucis tilts, grāvja lielumu nesakritība vai tas ka visi ceļi nav iezīmēti). Sanāk vairāk piedomāt un rodas lielākas izredzes iegūt augstāku vietu tiem, kuriem paveicas un nav ultimate skrējēji!
    Pasākums bija labs (bet varēja būt maķenīt labāks :)). Ceru ka rudenī Rīgas rogainings atgriezīsies!

  • Man arī pirmā reize, tāpēc bez lielām ambīcijām. No citu sacensību aprakstiem gan rēķinājos ar iespējamiem pavērsieniem, tāpēc nevaru teikt, ka būtu bijuši kādi īpaši nepatīkami pārsteigumi. Par nobīdītajiem KP - apstākļi jau visiem vienādi. Turklāt man šķiet, tieši neprognozējamība ir šādu sacensību labākais elements, jo trenē ļoti noderīgo spēju domāt "ārpus kastes", neapjukt negaidītās situācijās. Lieliska pieredze nākamajām reizēm.

  • Pasākums bija visnotaļ pozitīvs, pat laika apstākļi neko daudz netraucēja. Taču daži KP bija pieejami tikai tiem, kas augumā virs 170 cm :(

  • Labs pasākums. Pozitīvas atmiņas. Paldies organizatoriem!

    Karte laba un visiem vienāda. Atsevišķs grāvis vai stiga neko daudz netraucē. Kas ir bijis starp pēkšņiem jauniem izcirtumiem vai bebru aizsprostiem, vai pārvietojies ar ortofoto vai vecu karti- sapratīs.

    Ieteikums, lai pasākums būtu vēl labāks. Bāzes stacijas pie pirmajiem punktiem varētu fiksēt uz paliktņa, nevis iekarināt. Un ielikt kādas trīs stacijas, pa lielāku gabalu ap 3-4m vienu no otras. Viens no mūsu komandas tajā barā kas drūzmējās nesadzirdēja savu pīkstienu vai bija aizsegta lampiņa, un komandai pirmais punkts nav ieskaitīts. Bet tas nemazina gandarījumu par pasākumu. Un vēl, varētu dot vairāk laika plānošanai, 6h distancei tās 15-20min, kamēr vēl tiek starta koridorā, nav daudz.

    Lai organizatoriem veicas, un lai nākamreiz izdodas "sarunāt" jaukākus laika apstākļus!

  • Ne jau par grāvjiem un stigām ir cepiens, bet par iezīmētiem un neesošiem tiltiem un nepareizi ieliktiem KP.

  • ejot no 66 uz 60 nācās pamatīgi brist pa ūdeņu pļavu uz tiltiņu,kas kartē iezīmēts,bet ,kas to deva,tilta ta nav! to nu varēja pārbaudīt...un tas,ka arī 60 nebija vietā deva zemē nomestu stundu...un liekais līkums uz finišu-vēl pāris punktu nost...un tās ir lietas,kas nebija no mums atkarīgas...citādi ne vainas!

  • Pasākums labi plānots un gandrīz grandiozs. Organizatoru centieni skaidri. Piekrītu iepriekš uzskaitītajām darvas pilēm organizatoru medus podā.
    Gribētu atzīmēt arī nesmukumus no dalībnieku puses. Netālu no 51 KP manīju auto ar pasažieri, kurš cītīgi studēja dalībniku karti. Pēc nolikuma saprotu, ka šāda pārvietošanās nav atļauta. Ja nevar veikt distanci kājām, tad nav ko piedalīties. Tad jāpiedalās autofoorientēšanās.
    Organizatoriem: izdzīvo , kas mainās. :)

  • Vai tad auto pasažierim būtu aizliegts studēt karti? :) Varbūt savu 2h distanci pabeidzis bija vai kā citādi ticis pie kartes un brauca ziemeļmeitas lūkoties :)

  • ...taču organizatori joprojām klusē... :(

  • Nolikums: 6.8. Ja atzīmējoties KP, neatskan signāls vai nemirgo sarkanais atzīmēšanās signāls, KP vietā nav atrodama SI stacija vai KP ir bojāts, pa telefonu jāsazinās ar organizatoriem un pēc apstiprinājuma saņemšanas jāturpina distance.
    Uz kartes rakstīts ka šādā gadījumā ir jāraksta SMS. Turklāt zvans netikšot ņemts vērā. Kā ir pareizi?
    Pie pirmajiem KP uz starta brīdi varbūt vajadzētu novietot vairāk stacijas. Apmēram kā tas bija izdarīts finišā. Kad skrējēju masa ir prom, šīs stacijas var noņemt. Noteikti pirmajos KP nevajadzētu stacijas iekarināt. Tām jābūt nostiprinātām nekustīgi. Pirms kartes drukāšanas visi tilti pār nepārvaramiem ūdeņiem ir jāpārbauda!

  • Kaut kā īpaši neizbrīna problēmas ar KP 60. Bumbukalns ir viena no sarežģītākajām vietām Pierīgā - pat ja paši būtu uz viņu gājuši, droši nevarētu pateikt, vai organizatori nav trāpījuši ar punkta novietojumu, vai paši nemācējām precīzi tur noorientēties.

  • Ir kas var precīzi noorientēties Vārnukorogā! Un KP bija ielikt nevis neprecīzi bet pilnīgi citā vietā! Labi vēl kā tajā pašā kvartālā :)

  • Es arī neesmu bijis nevienā Rogainingā, kur kartē būtu viss iezīmēts, t.sk. LČ arī nav visu detaļu kartē. Par tiltu starp 69 un 50KP, tur kartē skaidri un gaiši taču uzzīmēts, ka tilta nav. Es runāju par tiltu pār to lielo grāvi, kas ir takas, kas nāk no sabrukušās mājas galā. Savukārt tā šķērsotuve, kas apzīmēta ar izsaukumu nemaz nebija tilts, bet uzbērums pāri tam platajam grāvim. Vienīgā pretenzija bija par KP 60, jo tas bija ~300m no tā atrašanās vietas. Vēl bija daži sīkumi, bet tie ātrumu nemazināja :)

  • Distance bija laba, bija ko pasvīst, lai izdomātu maršrutu, mums ar 1/2 h nepietika.
    Kartei rogainingā nav jābūt tik precīzai kā orientēšanās mačos, bet tas neattiecas uz iezīmētiem tiltiem.
    Sadegušais tilts esot no rīta vēl bijis lietojams, bet tik un tā, tā iekļaušana maršrutā ir "pārāk drosmīga", ja jau tas ir bijis tik nestabils - to jānoraksta uz jaunības maksimālismu.
    KP 60, jā tā ir problēma, tas ir, pats grūtākais punkts, labi, ka mēs tur negājām.
    KP iemarķēšana varētu atrisināt distaņčnieku problēmas.

  • Ļoti labas sacensības, paldies organizātoriem!
    Par 60to KP - arī mēs uz to maldījāmies, bet laicīgi sapratām, ka nebūs labi, un rāvām ārā no meža uz Buļļupi un 65to KP. Paskatieties kartē vēlreiz, cik tas bija sarežģīts. Punktu bija pietiekoši daudz, plānojot, to varēja izlaist. Visiem apstākļi vienādi.
    Un vēl - pamēģiniet paši kaut ko tādu grandiozu noorganizēt. Šāda līmeņa sacensības pagaidām ir vienas!

  • Labs, labs pasākums, bet par to KP 60 tā arī neatradām. Cik tad var maldīties, kur punkta neesot bijis?. Un par SMS nebija ne prātā. Bet kopumā sacensības foršas. Tik ļoti pietrūka siltas tējas finišā.

  • Kur tajaa kvadrantaa iisti bija 60.
    punkts?

  • Tēja bija lielajā teltī pa kreisi- vismaz pēc 6h finiša.

  • Aigaram - sabrukušais tilts (pa ceļam no KP 69 uz 50) "ātrumu" ietekmēja par gandrīz diviem kilometriem (katrs pats var pārrēķināt minūtēs atbilstoši savam tempam) vai arī izraisīja nepieciešamību pārplānot maršrutu.

    Un viennozīmīgi neprecīzi ielikts KP neatbilst kritērijam "visiem vienādi apstākļi" (atkarīgs, no kura virziena punktam pienāk, kāda cita sastapta komanda var pabrīdināt, ka KP ir nepareizā vietā (par pareizu parasti neko nesaka:) ) u.c.).

    Vispār ir radusies sajūta, ka rīkotājam komandā regulāri pietrūkst pāris kompetentu cilvēku un esošie, lai arī cenšas, vienkārši fiziski netiek galā ar darbu apjomu.

  • 60KP atradās no iezīmētās KP vietas tieši uz ziemeļiem stigu krusstojumam vistuvākajā ieplakā. Tas ir 240m no KP aplīša centra!!!

  • Ir 2 tilti kas apzīmēti ar izsaukuma zīmēm!

  • KP 60 pieredzējušam orientieristam nu galīgi nebija sarežģīts (ja būtu vietā) vienīgi nedaudz vairāk bija jāiespringst, kā uz pārējiem tiešām vieglajiem KP.

  • ņemot vērā ģeneralizēto reljefu protams KP60 bija samērā grūti ielikt precīzi, bet kā to varēja ielikt vietā kur tas bija es nu nekādi nesaprotu!

  • Citāts no pirmsstarta informācijas: "Distancē ir divi tilti, kuru šķērsošana var būt bīstama un tie ir atzīmēti ar sarkanu izsaukuma zīmi. Viens no tiltiem ir nesen daļēji nodedzis, bet joprojām šķērsojams ... ". Protams, organizatori nevar pārbaudīt visu karti, daļa informācijas var būt novecojusi. Tas ir normāli. Bet šeit jau lielākais "cepiens" ir par to, ka problēmas ir bijušas tieši ar organizatoru speciāli kartē atzīmētajām vietām - Voleru tiltu un iezīmēto taisno ceļu no dzelzceļa uz finišu.

  • Paldies par jauko pasākumu. Es tik vēl gribu pieminēt, cerībā uz jaukāku nākotni, par mantu glabātuvi, kas bija solīta. Ja tiek teikts, ka būs mantu glābātuve, tad es uztveru, ka kāds tās mantas pieskatīs, bet tas laikam tika darīts kādu brītiņu tikai. Jo ierodoties finišā pēc 6 stundām, visas mantas bija nevis teltī, kur tika nodotas, bet lielajā teltī sakrāmētas uz sola, nepieskatītas, lai katrs, kas grib izvēlētos sev labāko.

  • Paldies par pasākumu, laiks nelutināja, bet patika! Mani komentāri vairāk būs no 7 gadīgā dalībnieka (dēla) viedokļa. Dažos punktos SI stacijas bija novietotas pārāk augstu- tomēr bērnam prieks ir pašam pieskriet un atzīmēties, nevis gaidīt, lai tētis paceļ un tad ar grūtībām, pie rokas, nevis uz pirksta, piestiprinātais SI tiek mēģināts iestutēt caurumā. Finiša spurts- distanci bijām izplānojuši līdz pēdējam, bet pievīla norāde uz kartes, ka no dzelzceļa uz Dammi varēs tikt pa atzaru (t.i. pa taisno), skrējām cik varējām, bet dēļ apkārtceļa, zaudējām 6 minūtes. Nākamreiz plānosim distanci otrādi, lai nav jāstāv rindās un jāfinišē caur industriāliem rajoniem- bērnam šos sodus grūti izskaidrot.

  • Tiltiņam! Esmu vainīgs sajaucu tiltus, to, kas uz KP50 nemaz dabā neredzēju :(. Uz to aiziet nebija laika, jo tam paredzētais laiks tika iztērēts meklējot KP60 :(

  • Pievienošos iepriekš rakstītajam. Vistrakākais ir tas, ka organizatori ir iebāzuši galvas smiltīs un nav ne vārda bilduši par savām NOZĪMĪGAJĀM kļūdām ! Būtu vismaz atvainojušies dalībniekiem!!!

  • Nu jau apmēram 10 gadus nodarbojos ar orientēšanos, rogainingu, piedzīvojumiem, un šī ir otrā reize, kad tomēr neizturu. Rogaininga kartes nav precīzas tas saprotams visu ceļu nav tas arī ok., bet 60 KP pat bērniem (būtu ielikuši precīzāk) skaidrs, ka neatrodas 50 metrus no stigas droša orientiera, līdz ar to uzskatu ka komandas viņu 7-10 min. kā ir rezultātos līdz ar to vairs nav godīguma. Atvainošanās arī nav.

  • Taisiet savas Dusmīgo un Aigaru sacensības, spraužiet līdz 1m precizitātei apmēram 50 kp vēlams 20 cm no zemes un sūtiet atvainošanās vēstules visiem dalībniekiem. Jā, un neaizmirstiet pārlikt visās iespējamās vietās pāri grāvjiem laipas!

  • Par laimi 60 punkts neiekrita mūsu maršrutā.
    42 punkts bija nedaudz nobīdījies, bet par laimi mēs piegājām punktam no pareizas puses, un tas mums netraucēja.
    Karte: http://i.imgur.com/OMl6x1F.jpg

  • Kritika ir jāmāk gan uzklausīt, gan pieņemt. Kā tad lai nākamreiz top vēl labāks pasākums? Šajā sporta veidā precīzs punktu novietojums un kartes pareizība ir galvenie pamatakmeņi, ja tā nav ir pavisam loģisks "tautas cepiens". Bet vispār - paldies orgiem par TIK daudz mežiem un TIK maz pilsētvidi.Patika, novērtējām, atkārtosim!

  • Tavs komentārs ir nu ĻOTI muļķīgs :(

  • Organizātori - vai no jums būs kāds komentārs par augstāk minēto ? Kļūdas tomēr pieļautas ļoti būtiskās lietās - kas ir šī sporta stūrakmeņi.

  • Tiešām dīvains komentārs, jo orientēšanās jau pati 'sāls' ir atrast kontrolpunktu, kura norāde ir norādīta kartē ! Ja kartē iezīmēts vienā vietā, bet KP atrodas 250 metrus citviet - vai to var nosaukt par oreintēšanās pasākumu ( sacensībām ), vai tomēr par lielu bezatbildību no organizātoriem ???

  • Visi ir cilvēki, visi kļūdās. Neviens tīšām punktus neprecīzi neliek.
    Starp citu, kāds pēc mačiem rakstīja protestu - par 60to, par tiltiņiem, par ne tā izvietotiem punktiem? Tad varbūt nebūtu viss šis negatīvais?

  • Jūs uzmanīgāk ar sliktiem komentāriem — sponsori pamanīs un nākamreiz tādu pasākumu var neatbalstīt. Protams, ka kļūdas bija, bet man tās pasākumu nesabojāja.

  • Aplūkojot rezultātus, brīnījos par vairāku spēcīgu komandu diezgan zemajām vietām un daudzajām laika pārtēriņa minūtēm. Tagad saprotu, kā tas noticis, un priecājos, ka slimības dēļ nevarēju piedalīties. Jo pats būtu ļoti sašutis, ja nokļūtu līdzīgās situācijās.
    Plānošanai obligāti jāatvēl stunda, jo distances pareiza izplānošana ir gandrīz vai puse no rezultāta!
    Novēlu organizatoriem ļoti pārdomāt un, turpmākos rogainingus organizējot, ņemt vērā dalībnieku izteiktās piezīmes, lai tiešām arī Rīgas rogainings kļūtu par tautas sporta svētkiem

  • Nu bet tieši tā - kļūdas taču visiem gadās! Tomēr prasās tās atzīt un adekvāti reaģēt uz kritiku. Bet tas viss jau ir pagātnē.

    Nepiekrītu, ka vajag ilgāku plānošanas laiku. Jo ilgāka būs plānošana, jo mazāk nejaušību rezultātos. Jā, protams, tiem, kas spiež uz fizisko, tas ir neizdevīgi, taču ne tik stiprajiem tas var dot iespēju.

  • Ja nu vēl kādu interesē bildes, tad šeit pāris ir pieejamas - http://www.sanhajietis.com/blog/rigas-rogaininga-imantas-posms/

  • Patīkami, ka komentāri atkal atgriezušies. Gribu dot dažus padomus no savas puses. Cerams, ka organizatori tos izlasīs un pratīs novērtēt.Pirmkārt, jau kaut kur iepriekš tika minēts, ka būtu vēlams komentāru sadaļu izdalīt īpaši. Piemēru skatīt "Magnēta" lapas DISKUSIJAS, kur izvērsta dažādu domu apmaiņa gan ar iebildumiem, ieteikumiem, jautājumiem un atbildēm. Šajās pašās diskusijās arī var ņemt piemēru, kā organizatori reaģē uz aizrādījumiem, iebildēm, jautājumiem. Treškārt, ja Rīgas rogainings pretendē uz plaša mēroga pasākumu, kurā aicināti piedalīties arī dalībnieki no ārvalstīm, tad varbūt uz kartes jāsniedz ne tikai KP apraksti latviešu valodā, bet arī orientieristu vidē pieņemtie leģendu apzīmējumi.